• webslider 01.jpg
  • webslider 02.jpg
  • webslider 03.jpg
  • webslider 04.jpg
  • webslider 05.jpg
  • webslider 06.jpg
  • webslider 07.jpg
  • webslider 08.jpg
  • webslider 09.jpg
  • webslider 10.jpg

dinsdag 18-09-2018 = Vlijmen/ Eindhoven - Lissabon
0 km = totaal 390 km

Na een warme zomer in NL, met veel afgeronde klusjes en werkzaamheden rondom huis en tuin, vandaag weer op reis.
M’n rugzak was redelijk snel gepakt (achteraf bleek al snel dat ik de spullen om mijn pijp schoon te maken (filters, raggers, boortje) was vergeten mee te nemen). Morgen in Lissabon maar zien of ik  één en ander kan kopen.
Het vliegtuig vertrok om 16.00 uur en ik was ca 18.00 uur (plaatselijke tijd) in Lissabon op het vliegveld; scheelt één uur. Het duurde behoorlijk lang voordat ik mijn rugzak terug had. Moest van een andere terminal komen.
Eerst maar wat gegeten en naar huis gebeld dat ik goed was aan gekomen.

Ik was pas rond half negen in de hostel (Lisbon Top Hostel). Karim was er niet maar zijn dochter wel. Ik had wel dezelfde kamer, maar niet hetzelfde bed bij het raam. Er bivakkeerden n.l. ook een viertal collega’s van een video beoordelingsbedrijf. Maar goed, voor 2 nachten moet dat overbrugbaar zijn.
’s-Avonds nog even een rondje naar het plein (Marques de Pombal). Het was nog vrij warm in de avond, maar er was wel een koel briesje. Aangename avond.
Morgen een dagje “toeristiek”, maar niet te laat naar bed.