• webslider 01.jpg
  • webslider 02.jpg
  • webslider 03.jpg
  • webslider 04.jpg
  • webslider 05.jpg
  • webslider 06.jpg
  • webslider 07.jpg
  • webslider 08.jpg
  • webslider 09.jpg
  • webslider 10.jpg

zondag 20-05-2012 = el Provincio - las Mesas
19 km - totaal 304 km

Vertrek met bewolkt, guur weer. Dreigende luchten en zeker 15ºC kouder dan een paar dagen eerder. Wel goed geslapen in el Valero.
Hoorde achteraf dat Chelsea de EC finale had gewonnen.
Er staat een zeer gure wind pal tegen (NW) en volgens mij kracht 5-6. Het was echt koud. Wel heel erg mooie luchten en vergezichten.
Halfweg door een dennenbos en daarna weer open druiven en graanvelden. Na een km of 10 wat gedronken, trui aangetrokken en snel weer verder, want het is koud.
Loop vandaag samen met Roman. Hij tekent/ aquarelleert vrij veel onderweg. Heeft rijke fantasie voor wat betreft dieren. Allerlei vormen, soorten en maten.
Vandaag (ook in het bos niet) weinig vogels/ konijnen gezien. Zeker te koud.

We slapen vandaag weer in een kleedruimte van de plaatselijke sportzaal. Zeer, zeer primitief. Vraag me af of ik dat Truus wel kan aandoen; weet niet hoe dat na Toledo is.
Toen ik in las Mesas was, belde István nog. Hij had nog niets van Truus vernomen en vroeg zich af of de tfnrs wel +316-proof waren. Hij moest nog hockeyen in Rt.
Verder is ook hier niet veel te doen. Zeker als het zo koud is, met weinig/ geen mensen op straat, is het een lange middag/ avond.
Stempel gehaald bij de pastoor thuis. Hij had ze niet in de kerk.
"pasar el tiempo"